maandag 2 april 2012

Update van de laatste paar dagen

Het is weer even geleden dat ik geblogt heb, dus hier ben ik weer :-D
Wat heb ik ondertussen allemaal gedaan? Wel ik ben op 25 maart naar stoffenspektakel geweest in kortrijk, dit was mijn buit:



Deze zijn voor veel dingetjes van de maken maar waar die voor dienen da ga ik nu nog ni zeggen ;-)

Deze is voor prive gebruik ;-) (voor de kids dus)


Maar, behalve naar de stoffenbeurs gaan, heb ik ook nog het een en ander gemaakt, ik heb voor een vriendin van mij die juist is begonnen met haken een haaknaaldenetui gemaakt, maar aangezien zij deze nog niet heeft gekregen ga ik er de foto's nog niet opzetten, anders is de verrassing er af ;-)
ik heb voor mijn oudste zoontje nog een zakje gemaakt zoals deze van een vorige blog
hier zijn de foto's:



Vind de combinatie van de jeansstof en andere stofje zo mooi, vind het echt goed passen.


 
Voor mijn papa heb ik een zakje gemaakt van ongeveer 20cm op 15cm voor zijn gsm, zijn portefui, zijn sigaretten en dergelijke die hij eventuel aan zijn broek ofzo kan hangen (dat zei hij toch zelf dat hij dat wou doen)
Hier is het resultaat: 




Op foto lijkt het wel kleiner.


Ook heb ik nog een omkeerbaar zonnehoedje gemaakt, ik had de handleiding gezien bij haar en ik kon niet wachten tot ik het zelf kon maken, hier zijn de foto's:


 Buitenkant
Binnenkant
Moet juist nog de sierlijnen op de klep naaien, maar aangezien mijn naaimachine al in panne is gevallen met dit te naaien, heb ik beetje schrik, ni dat het hier iets mee te maken had, maar toch, de schrik zit er beetje in. Maar ik ga ze er zeker opzetten.


Zo dat was het zo een beetje, ik ga nu weer verder broeden op dingetjes die ik kan maken :-D en ik beloof dat ik deze keer zeker vlugger ga bloggen ;-)

Veel liefs
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten