dinsdag 17 april 2012

Blog Diva Blog Hop, De wekelijkse blog hop van Het peperkoekhuis

Naast interessante artikels die varieëren van recepten tot leuke huis-tuin en keukentips heeft deze blog nog meer leuke artikels, zoals bv hoe je aan je eigen blog moet beginnen, hoe je je eigen button kan maken, enz enz...
Maar daar wou ik het niet over hebben, ze heeft nu ook een blog hop, die deze week als thema heeft Creatief. Duuus natuurlijk kon ik niet anders dan er zelf aan mee te doen, allewel ik eerst niet zo zeker was of ik er wel tussen kon staan, met name of ik wel goed genoeg was (durf soms nogal onzeker zijn over mezelf ;-) ) maar toen ze me dan vroeg of ik er ook een linkje op wou zetten heb ik geen minuut geaarzeld. Het is echt aan te raden om je linkje er op te zetten.
En heb je geen blog neem dan zeker eens een kijkje bij Het Peperkoekhuis want er staan een variëteit aan artikels waar je zeker wel iets in zal vinden dat je zal aan staan.


Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten