woensdag 4 april 2012

Gewerkt op bestelling :-P

Ik was een tijdje geleden een tutorial tegen gekomen voor een heupzakje, en natuurlijk moest ik die ook maken, ik ben zot van allerlei tasjes, dus patroon afgeprint, uitgetekend op stof en naaien maar, en dit was het resultaat:


 Heb wel een tip, voor je je keer gat dicht naait, kijk eerst eens goed of alles goed is, zodat je nog als het moet terug binnenste buiten kan draaien als het moet, ik had dat dus niet gedaan, ik had het al dicht genaait toen in zag dat ik dat niet had mogen doen, dus, weer open tornen, doen wat er nog moest gedaan worden, en weer dicht naaien, maar daar had ik niet veel zin meer in, dus vandaar dat het een beetje slordig is afgewerkt, maar gelukkig is het aan de binnenkant en kan niemand behalve ik dit zien :-P


En er zitten ook 2 zakjes in, heb een papiertje in gestoken om het te tonen.


Toen mijn vader dit zag, die paar dagen bij ons logeerde, vond hij het zo leuk en handig dat ik er ook een voor hem moest maken, dus heb ik dat dan maar direct gedaan, bij hem heb ik een rode binnen voering genomen, en heb ik de naad die je kan zien aan de zijkant waar de riemen zitten in het rood gedaan, dat fleurt de buitenkant een beetje op ;-)



Hier lijkt de binnenvoering jammer genoeg wel oranje, maar hieronder kan je dan zien dat het rood is
:-D 
Deze zijn zo rap gemaakt, is echt ongelofelijk, en is echt niet moeilijk.

Ik hoop dat jullie deze even mooi vinden als ik.
Vele lieve groetjes
Fannytje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten