dinsdag 3 januari 2012

Productieve dag

Ik heb gisteren een productieve dag gehad. Ik heb voor mijn jongens elk een hobo sack gemaakt, ik had het gelezen hoe je het moest doen bij haar, en heb er vervolgens op mijn eigen mannier 2 gemaakt, of moet ik eigenlijk zeggen 4




Heb hem zo gemaakt dat je hem langs 2 kanten kan gebruiken.

Deze is heel handig om mee te nemen en kleine speelgoedjes in te steken. Of ander klein grief, zoals in de van mijn oudste zit nu bv zijn lego spulletjes, aangezien dat nogal kleine stukjes zijn, en je die makkelijk kwijt geraakt.

In elk geval, ik ben er heel content mee :-D en ben er van overtuigt dat ze er nog veel geniet van gaan hebben. En binnen kort mag ik er nog een 3de bij maken ;-)


Vele lieve groetjes
Fannytje

4 opmerkingen:

  1. lesjeuh je sjoonzusjeuh7 januari 2012 om 23:44

    Zo super !! :D
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh polka dots (of bollekes zoals we op z'n Vlaams zeggen), ik ben er gek van.
    Heel mooi gedaan hoor!
    Ik kijk uit om meer van dat moois te zien verschijnen hier.
    Dikke kus en een gelukkig nieuwjaar xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx, is beetje laat, maar ook een gelukkig nieuwjaar :-) Xxx

      Verwijderen