donderdag 22 maart 2012

Paaseitjes haken

De paaseitjes die ik moest haken voor Sam zijn school zijn klaar, nu alleen nog hopen dat ze er blij mee zijn. Het zijn er in totaal 15, 3 verschillende kleuren, Catania color 30 Catalin, Catania color 26 Sunshine en Catania color 53 Fresh. Ik vind het Catania katoen heel aangenaam om te haken. En voor de eitjes vond ik de color heel geschikt. En de paaseitjes haken echt heel snel weg, dus das dan ook weer een voordeel :-D
Hier de foto's:


Deze heb ik er meer bij gezet omdat ik het uitzicht zo mooi vond :-P want de kleuren zijn hier niet echt duidelijk.

Onderste rij van links naar rechts: Color 30 Catalin, Color 53 Fresh en Color 26 Sunshine



Ik hoop dat ze er blij mee gaan zijn :-D ik ben er in elk geval trots op.

Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten