woensdag 21 maart 2012

Pikachu is klaar

Mijn Pikachu is af, hij is eigenlijk al een paar dagen af, maar had nog geen tijd om er iets over te zeggen en duidelijke foto's te trekken. Bij deze, hier is het resultaat, en ik moet eerlijk zeggen, ik vind het niet slecht :-D Hij is 12cm lang (van poep tot oor) en 8cm breed






Ik vind hem eigenlijk wel schattig :-D Alleen de oogjes ga ik de volgende keer anders doen, die vind ik minder geslaagt. Heb wel even moeten zoeken op de staart :-P maar achter 2 pogingen van haken en opnieuw uittrekken, is het me toch gelukt om hem goed te maken :-D
Ik hoop dat jullie hem ook zo schattig vinden als ik :-D Mijn oudste zoontje is er in elk geval enorm content mee en heel fier op, want toen ik naar de winkel ging moest ik van hem aan iedereen zeggen dat ik voor hem een Pikachu had gemaakt, en voor mij is dat het belangrijkste!!

Vele lieve groetjes
Fannytje

2 opmerkingen: