zaterdag 17 november 2012

Winterjas Sam en boekentas

Dag lieve bloggers,

Ik heb een week of 2 geleden voor Sam net zo'n vestje gemaakt zoals ik voor Sofie en Quinten heb gemaakt. Het is wel nog te groot, dus ik denk eerder dat het een vest zal worden voor na de winter.

Voor sam heb ik er een rits ingestoken




En dit zijn ze alle 3 op een rijtje


Ik had ook nog een boekentas voor hem gemaakt, het stond al lang op mijn programma, maar ik vond nergens een patroontje of tutorial er voor. Dus, heb ik er zelf maar een ontworpen. Dit is het resultaat:



Zal morgen een foto trekken met Sam en de boekentas, die was ik vergeten (bloost diep :-P ) 
Hij was er alleszins heel blij mee en wou het alletwee direct in gebruik nemen :-D

Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden :-D Ik denk er over om die boekentas (het model dan) ook aan te bieden eens ik mijn webshop heb. En hopelijk duurt dat niet al te lang meer. Nu ga ik jullie laten.
Niet vergeten, maandag word bekend gemaakt wat jullie kunnen winnen ;-)

Vele lieve groetjes
Fannytje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten