dinsdag 20 november 2012

Wat kan je nu eigenlijk winnen?

Dag lieve bloggers,

Normaal ging ik gisteren bekendmaken wat ik ging weg geven, maar door omstandigheden heb ik het moeten uitstellen tot vandaag, waarvoor sorry!!
Maar nu is het zover. Nog even voor de mensen die de vorige berichten hebben gemist, ik ga veranderen van naam, is te zeggen, ikzelf natuurlijk niet, maar de naam van mijn blog gaat veranderen. Dat is met het oog op ooit een eigen webshop. Die nieuwe naam wordt op 1 december bekend gemaakt.
Dat wil ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan dus wou ik iets doen en wat is er beter dan iets weg te geven.
Maar nu genoeg gezeverd, wat kan je nu eigenlijk winnen? Wel ik heb 3 dingen uitgekozen, alle 3 gemaakt door mij uiteraard.

Prijs nummer 1:

Een heupzakje


Prijs nummer 2:

Een zelfgemaakte knuffelbeer met bruin sjaaltje (ongeveer 30 cm hoog)
Deze was ik bijna kwijt aan mijn oudste, maar ik heb hem 
beloofd dat ik hem een ander speciaal voor hem zal maken. 

Prijs nummer 3:


Een uilenkussentje (van de top tot onderkant ongeveer 35 cm hoog)


Wat moet je doen?
* Kies één van de bovenstaande prijzen, laat hieronder  of op de facebook pagina, bij de link van dit bericht, een reactie achter waarin staat wat je graag zou winnen (voor de mensen die geen google profiel hebben, kunnen altijd anoniem kiezen, maar zet dan wel even je naam bij je berichtje, anders kan ik je niet toevoegen).
* Volgen, de pagina liken, tweeten, pinnen, bloggen, enz... mag allemaal, vind ik helemaal niet erg. Maar het is zeker niet verplicht.
* En tot slot: Duimen.
Je kan meedoen tot 1 december, dan maak ik samen met de naam, ook de winnaar bekend.

Ik hoop dat er iets tussen staat dat jullie aanstaat. 

Vele lieve groetjes
Fannytje

10 opmerkingen:

  1. Heel tof zeg! Als ik zou winnen .. kies ik graag voor nummer 3 hoor!

    Naomi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heupzakje als dit hierboven heb ik al, voor een knuffelbeer ben ik al wat te oud, maar dat uilenkussentje vind ik gewoon prachtig. Dus kies ik daarvoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nummer 3!! Nummer 3!!! :D

    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die uil is geweldig! En ik ben niet de enige die daar zo over denkt :-) Heel mooi gedaan hoor Nirphania. En ben nu stiekem toch nieuwsgierig naar de nieuwe naam die er aan komt. Krijgen we al een tipje van de sluier? Alsjeblieeeeft?
    Veel succes met de giveaway in ieder geval. Ik ga en deel de boodschap.
    Groetjes, Katia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Fannytje, ik vind het uilenkussentje ook super lief. Dus moest ik winnen... dan die!
    Oh, het derde jasje is ook weer leuk geworden. En met een rits! Is dat moeilijk? Ook het boekentasje vind ik heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Eva, ik vond da niet moeilijk die rits, is juist beetje prutsen dat alles juist komt te zitten. Thx!!

      Verwijderen
  6. Dag Fanny, dol op het uilenkussentje! groetjes, Hilde van Belle-Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Nirphania, ben reeds benieuwd naar de nieuwe naam voor je blog! Zoals al vele anderen vind ik nummer 3 heel erg leuk ! die zou ik wel willen winnen!

    Naomie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps! Blijkbaar heb ik me tweemaal opgegeven! Ik dacht dat het de eerste maal niet gelukt was ...

      Mijn schuilnaam is wel degelijk Naomi,zonder e, zoals in het ander bericht x

      Verwijderen
    2. Thx voor eerlijk te zijn Naomi(e), ik was aan het twijfelen of je de zelfde was of iemand anders :-D Maar het kan gebeuren, soms geeft hij niet altijd door, ben ik ook al tegen gekomen op andere blogs ;-) Xxx

      Verwijderen