dinsdag 13 november 2012

Uitgesteld maar niet opgegeven

Dag lieve bloggers,

Zoals gezegd ben ik vandaag naar de infosessie van Unizo geweest. Wat ben ik wijzer geworden?
Dat er een SERIEUS verschil is in de bijdragen voor zelfstandige in hoofdberoep of zelfstandige in bijberoep. En dat als je een niet getrouwde maar wettelijk samenwonende huisvrouw bent dan moet je sowieso in hoofdberoep zelfstandige worden. Dus dat wil zeggen dat ik een hoop maar bijdrage zou moeten betalen per kwartaal. Iets wat ik er in begin zeker nooit kan uithalen of ik zou al van in begin een enorm succes moeten worden, iets wat wel leuk is in theorie, maar niet mogelijk in praktijk. En ook ik wil het (zeker in begin) als soort van hobby en niet dat het een moeten word zodat ik er uit zou geraken.
Had ik nu getrouwd geweest, dan had ik het wel in bijberoep kunnen doen.
Is het eerlijk? Nee dat is het niet, maar helaas is het nu eenmaal wel zo en kan je er niks aan doen.
Dus de droom van eigen webwinkel word nog even opgeborgen. Er springt wel een oplossing uit de bus.

Maar ook al moet ik de plannen van eigen webwinkel nog even opbergen, dat veranderd nog altijd niks aan de verandering van naam, die gaat zeker nog door. En ik heb ook nagedacht wat ik er rond zou kunnen doen, en ik weet het. Ik ga gewoon zoals de meeste hier in blogland een Give-Away houden. Wat ik ga weg geven dat maak ik begin van volgende week bekent, dus, maandag 19 november. Ideetjes zijn altijd welkom ;-)

Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten