donderdag 6 december 2012

Nieuw stofje en nieuwe naaiwerkjes

Dag lieve bloggers,

Een week heb ik vol spanning zitten wachten, en vandaag zat het eindelijk in de bus. Het nieuwe stofje dat ik besteld heb bij kleurenmix. Jammer genoeg hadden ze er maar 50cm niet meer van, maar das gelukkig nog genoeg voor een trui van te maken voor Quinten. Ik heb er ook nog een kleinigheidje bij gekregen, das altijd leuk!

Ik ben er echt heel blij mee. En ik kan de webshop zeker aanraden, ze heeft mooie stofjes en ze is ook heel vriendelijk! En binnenkort komen er nog leuke stofjes binnen. En het leuke daar is ook dat je niet verplicht bent om per 50cm of 1m af te nemen, de kleinste hoeveelheid is 10cm, wat ik wel interessant vind, want soms heb je maar een klein beetje van een bepaald stofje nodig.

Nu ik toch bezig ben aan het schrijven ga ik nog wat foto's hier opzetten van wat ik de laatste tijd allemaal bijgemaakt heb:

Een trui voor Sammetje, naar het patroon van Heidi&Finn
Sam is er in elk geval heel fier op :-D

En hij voelt zich heel stoer


Voor Sofie heb ik het zelfde patroon gebruikt

 Een foto van als ze het aan heeft moet nog komen

Dat is ook het patroon dat ik ga gebruiken voor Quinten zijn trui

Voor een hele goeie vriendin die onlangs bevallen is heb ik ook nog een dekentje gemaakt, voor haar kleine pruts, nu ze bevallen is en het ontvangen heeft kan ik de foto's er op zetten. Ik wou er iets persoonlijk van maken en heb er zijn naam mee op genaaid. Ik had ook nog een fopspeenkoord genaaid met bijpassend zakje, maar daar heb ik vergeten een foto van te trekken. Maar misschien als ik het haar heel lief vraag wil ze dat voor mij doen ;-)

De ene kant is katoen en de andere kant is lekker warme fleece met paddenstoeltjes op. 

Ik ben nog met een aantal projecten bezig, maar das voor een andere keer.
Ik hoop dat jullie het mooi vonden. 

Vele lieve groetjes
Fannytje

2 opmerkingen: