donderdag 27 september 2012

Stoffen van het stoffenspektakel en meer

Dag lieve bloggers,

Hier zijn ze dan, de foto's van de stoffen die ik gekocht heb op het stoffenspektakel in gent.

Grijze fleece met paddestoelen en grijze effen fleece.
Dit is voor een dekentje te maken voor Sam.

Katoen met boerderijdieren enzo op.
Dit is voor een speelmat te maken voor Quinten.

Op stoffenspektakel staat er altijd een kraam waar je stukjes kan kopen van een halve meter. Ik ga daar graag. Verschillende blauwe katoenstofjes: Blauwe ruitjes, zilveren sterretjes,
soort van bloemetjes en witte bolletjes. (klik eventueel op de foto om te vergroten)
Ik heb nog geen idee wat ik er mee ga doen. Maar ik vond het wel mooi.

Rode ribfluweel en groene fleece met rode paddestoelen.
Dit is voor een winterjasje voor Sofie.

En witte stof waar ik de benaming niet echt van ken, (ben nog een leek op dat vlak ;-) ) maar waar ik heel zot van ben.
 
 
 
Gisteren zijn we eens naar Oostende geweest. En wat doe je als je in Oostende bent... stof kopen natuurlijk :-p niet dat dat de bedoeling was hoor, maar als je een stoffenwinkel tegen komt, kun je het als creative mus toch niet laten he :-p en dit is wat ik er vond:
 
 Blauwe fleece met schattige beertjes op.
Dit zou ik willen gebruiken als voering voor een winterjasje voor Quinten.
 

En roze ribfluweel met kikkertjes en bloementjes enzo er op.
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen maar ik kon het niet laten liggen.
 
Ik heb ook nog fiberfile gekocht op de stoffenbeurs, maar daar hoef ik geen foto van te trekken want echt interessant is dat toch niet :-p
 
In elk geval, het was een vruchtbare week :-D
 
Is meer beetje voor de sfeer getrokken :-p

 
 
 
Straks volgt nog een berichtje met dingen die ik ondertussen gemaakt heb tijdens de periode dat ik afwezig was op mijn blog. Ik heb nog niet van alles een foto, maar toch al van een paar dingen.
 
Vele lieve groetjes
Fannytje


4 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes! En uit sommige heb je intussen al heel mooie spulletjes gemaakt, he. Doe zo verder. Je werk wordt alsmaar mooier en beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen