dinsdag 21 februari 2012

Dag lieve bloggers,
hebben jullie ook dat probleem dat jullie je haaknaalden altijd maar kwijt raken? Ik heb al verschillende keren een nieuwe moeten kopen omdat ik er altijd wel 1 kwijt was. Dus wat is dan de oplossing voor een creatieveling als ik? Zelf een maken he, ik heb rond gezocht op internet, maar vond op geen patroon, of geen etuitje die me aanstond. Aangezien ik het rap af wou hebben had ik niet het geduld om eentje te haken, dus heb ik eentje genaaid. Zelf een patroontje uitgetekend, op stof over gezet let alleen op,maak niet de zelfde blunder als ik: als je met een binnenkant en buitenkant werkt, dat je een gewoon zet en een in spiegelbeeld, anders krijg je dit:



Ik was van plan om er een foto van te trekken voor ik het in elkaar stak, maar was het in mijn enthousiasme vergeten, dus heb ik er een foto van getrokken toen het al klaar was, dus bij deze heb je al een voorsmaakje van hoe het er uit ziet als het al af is ;-)

Het in elkaar zetten was heel gemakkelijk, alleen het afwerken, de draadjes weg werken was een ramp





En dan had ik er al een hoop weg gewerkt. Dus bezin eer ge begint zou ik zeggen :-P
Maar in elk geval het eind resultaat mag er zeker zijn, ben echt content van mezelf.
Damens en heren, ik presenteer u
(trom geroffel...)

TADAAAAA!!!!!







Natuurlijk kon je het al zien op de vorige foto's, maar ik gebruik soms graag beetje drama :-P Maar in elk geval ik kan er  mijn haaknaalden en stopnaalden in weg bergen, ik had alleen nog iets moeten voorzien voor een kleine schaar, maar da kan ik nog altijd doen.

Vele lieve groetjes
Fannytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten